V primeru okvare kupljenega izdelka v naši spletni trgovini smo tukaj, oddelek za pritožbo.
Garancijska doba je 24 mesecev od datuma prejema blaga potrošnikom. Pri uporabi v telefonih in tabličnih računalnikih, da je zakon 12 mesecev ali drugače - če priloženega telefonu, razen naše garancijskem listu, vendar ne manj od zakonsko določene garancije za rabljene telefone.
Za garancijo je kupec dolžan predložiti veljaven garancijski list ali dokazilo o nakupu. Kupec uporabi garancijo v centru garancija storitev ali pri prodajalu. V primeru napake, ki se kaže pred prodajo (za demonstracijo, testiranje) ali kadar 3 iste ponavljajočih se napak ali 4 različnih napak, ki jih storitev priznane, kupec ima pravico do zamenjave, če so bili nad garancijo opazili.
uporabljajo v okviru trgovinskega zakonika, 12 mesecev.
Če vaš izdelek kaže znake nepravilnega delovanja brez vaše krivde ali katero koli od zgoraj navedenih učinkov, izpolnite obrazec za zahtevek, ali pa nas kontaktirajte s klicem 00421 0948 492 549 ali e-poštni naslov info@top4mobile.eu.
Pritožba mora biti določena z zakonom v roku 30 koledarskih dni od njene uporabe. Če je napaka ni priznana kot garancijo, vas bomo obvestili o možnosti plačanih popravila. Če se zavedamo, da je napaka na telefonu garancija ne zajema, vas prosimo, da nas kontaktirate vseeno, nudimo možnost popravila po neverjetni ceni.
Prodajalec potrdi prejem pritožbe in izda kupcu potrdilo o pritožbenih uporaba blaga v ustrezni obliki. Datum zahtevka mora biti datum dobave prodajalca. Če ne morete takoj dostaviti potrdilo, je treba dostaviti brez odlašanja, najkasneje, skupaj z dokazilom o poravnavi odškodninskega zahtevka. Potrditev poravnave zahtevka se pošlje v pisni obliki. Prodajalca je potrebno ugotoviti, kako ga takoj ravnati, v zapletenih primerih v roku 3 dni od dneva vložitve zahtevka. V utemeljenih primerih, še posebej, če to zahteva zapleteno tehnično oceno blaga v 30 dneh od datuma zahtevka. Po določitvi načina pritožbe prodajalca nemudoma poravnati zahtevek, v določenih primerih lahko pritožbo opremiti kasneje. Pritožba ne sme biti daljši od 30 dni od datuma zahtevka. Po roku 30 dni za poravnavo terjatve kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe in se bo povrnjen celoten znesek za blago ali ima pravico do zamenjave blaga za novo.
a. z odstranljivim napake, kupec ima pravico, da se ga odstrani brezplačno, pravilno in pravočasno. Način odstranjevanje napak odloči prodajalca. Kupec se lahko zahteva namesto popravila napako (popravilo) zamenja okvarjene stvari, kot so zvok, če ekipa ne povzroči nerazumno visoke stroške za prodajalca v zvezi s ceno blaga ali resnosti napak,
b. z neodstranljivou napakou, ki ne more preprečiti pravilno uporabo stvari, za namene, je kupec upravičen bodisi zamenjati stvari, ali pa odstopi od pogodbe (denar nazaj).
c. zahtevek se šteje, da je na voljo, če se konča postopek pritožba predajo trdil blago, izmenjavo ali povrnil nakupno ceno, pisno izziv za predpostavko o skladnosti ali utemeljeno zavrnitev.