Izdelek, ki ste ga naročili, je verjetno na poti iz skladišča, predvideni datum dostave in odpreme boste našli v podrobnostih vašega naročila.
Sistem samodejno pošilja e-poštna sporočila o vašem naročilu, če ob naročilu vnesete pravilen e-poštni naslov. Prav tako morate preveriti mapo z vsiljeno pošto v vašem e-poštnem predalu ali mapo »Samodejno«.
Da, vsebino naročila je mogoče urediti, če naročilo še ni bilo poslano.
Če želite urediti izdelke v naročilu, nas kontaktirajte na naš e-poštni naslov.
Naročilo lahko prekličete, če še ni bilo poslano. Naročilo lahko sami prekličete v podrobnostih naročila ali pa nam pišete e-pošto in mi bomo to storili namesto vas.
Zaradi pandemije našim strankam trenutno ne omogočamo, da naročilo prevzamejo osebno v trgovini.
K ontaktirajte nas in pregledali bomo stanje in to situacijo rešili v najkrajšem možnem času.
Eden najpogostejših razlogov za to je napačno prijavno ime (e-poštni naslov) ali geslo. Če ste pozabili geslo - kliknite na "Ste pozabili geslo?" povezavo na prijavni strani. Novo geslo bo poslano na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Če se kljub vnosu novega gesla ne morete prijaviti - se obrnite na nas, z veseljem vam bomo pomagali :)
Svetovalec ne more ustvariti naročila v imenu stranke.
Naprave, označene kot »Novo od nakupa«, prodajamo v posebnem režimu » posebnem režimu DDV v skladu z oddelkom zakona št. 222/2004 Coll. (0% DDV) « in Odbitka DDV ni mogoče uporabiti.
Označevanje telefona NOVO OD NAKUPA pomeni, da je vaš telefon popolnoma nov in ni bil nikoli uporabljen. Če je bil paket odprt, je to samo posledica našega pregleda. Večinoma popolnoma zavit v originalno folijo na škatli proizvajalca. Telefon ima tovarniško zaščitne folije je v originalni škatli , s popolnimi, originalnimi in neuporabljenimi dodatki. Na novi telefon od nakupa boste dobili 24-mesečno garancijo .
Številka bančnega računa je potrebna samo ob plačilu vnaprej na bančni račun, v tem primeru boste po potrditvi naročila po e-pošti prejeli vse potrebne podatke o plačilu.
Seveda je to mogoče, prosimo, da se s to zahtevo obrnete na naš center za pomoč strankam.
Vsi vaši podatki so shranjeni v varni podatkovni bazi in jih ne posredujemo tretjim osebam, razen prevozniškim podjetjem in kadar so potrebni za dostavo blaga.
Ali ti naši odgovori niso pomagali?