Če plačila niste mogli dokončati, lahko sami spremenite način plačila v podrobnostih naročila ali obnovite prvotni način plačila.
Račun se samodejno pošlje na vaš e-poštni naslov, ko je naročilo poslano, preverite tudi mapo z vsiljeno pošto v vašem e-poštnem nabiralniku, če računa ni niti v mapi z vsiljeno pošto - napišite nam na naš e-poštni naslov in poslali vam ga bomo še enkrat.
Računov v papirni obliki ne pošiljamo.
Smo slovaško podjetje, vsa tuja podjetja, ki so zavezanci za DDV, pri nas kupujejo blago brez DDV.
Za neposreden nakup brez DDV se prijavite na strani nakup brez DDV , po prejemu vseh dokumentov in pregledu, vaš račun bo upravičen do naročila blaga brez DDV.
Če se ne želite registrirati, blago naročite na standardni način in se po naročilu blaga obrnite na naš oddelek za stranke s prošnjo za prilagoditev zneska brez DDV. Če ste blago plačali vnaprej, vam bomo vrnili znesek razlike.
Ali ti naši odgovori niso pomagali?